Co zrobić kiedy otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy artykuł?

Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe i dokładnie sprawdzane przed wysyłką. Jeżeli zdarzy się, że otrzymasz uszkodzony lub nieprawidłowy artykuł niezwłocznie zgłoś to na piśmie na adres PASO POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Sierosławiu, ul. Skrajna 1, 62-080, Tarnowo Podgórne z dopiskiem „Reklamacja”. Wskazane jest, aby w piśmie reklamacyjnym wskazać imię i nazwisko, adres do korespondencji, datę nabycia towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Konsumenta. Wraz ze zgłoszeniem należy dostarczyć PASO dowód zakupu towaru (np. kopia paragonu, faktury VAT, wydruk z kary płatniczej albo inny dowód). Szczegóły reklamacji dokładnie opisane są w Regulaminie sklepu.