Czy mogę dokonać zwrotu towaru?

Zwroty / Reklamacje

Prawo odstąpienia od umowy.

Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu internetowego umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Konsument może odstąpić od umowy informując PASO o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze oświadczenia, które należy przesłać pocztą na adres: PASO POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k, Sierosław, ul. Skrajna 1, 62-080, Tarnowo Podgórne lub dostarczyć osobiście do siedziby PASO. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe.

W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował PASO o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Konsument wyśle towar przed upływem 14- dniowego terminu na adres: PASO POLSKA Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Sp.k, Sierosław, ul. Skrajna 1, 62-080, Tarnowo Podgórne, z dopiskiem „Zwrot”. 

Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 

W przypadku odstąpienia od umowy PASO niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez PASO. 

Zwrot płatności zostanie dokonany przez PASO przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności - w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Reklamacje

Reklamacje należy zgłaszać na piśmie na adres PASO POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Sierosławiu, ul. Skrajna 1, 62-080, Tarnowo Podgórne z dopiskiem „Reklamacja”. Wskazane jest, aby w piśmie reklamacyjnym wskazać imię i nazwisko, adres do korespondencji, datę nabycia towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Konsumenta. Wraz ze zgłoszeniem należy dostarczyć PASO dowód zakupu towaru (np. kopia paragonu, faktury VAT, wydruk z kary płatniczej albo inny dowód).

 Szczegółowe zapisy dotyczące zwrotów i reklamacji zawarte są w Regulaminie 

Co zrobić kiedy otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy artykuł?

Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe i dokładnie sprawdzane przed wysyłką. Jeżeli zdarzy się, że otrzymasz uszkodzony lub nieprawidłowy artykuł niezwłocznie zgłoś to na piśmie na adres PASO POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Sierosławiu, ul. Skrajna 1, 62-080, Tarnowo Podgórne z dopiskiem „Reklamacja”. Wskazane jest, aby w piśmie reklamacyjnym wskazać imię i nazwisko, adres do korespondencji, datę nabycia towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Konsumenta. Wraz ze zgłoszeniem należy dostarczyć PASO dowód zakupu towaru (np. kopia paragonu, faktury VAT, wydruk z kary płatniczej albo inny dowód). Szczegóły reklamacji dokładnie opisane są w Regulaminie sklepu.

Jak złożyć reklamację?

Reklamacje należy zgłaszać na piśmie na adres PASO POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Sierosławiu, ul. Skrajna 1, 62-080, Tarnowo Podgórne z dopiskiem „Reklamacja”. Wskazane jest, aby w piśmie reklamacyjnym wskazać imię i nazwisko, adres do korespondencji, datę nabycia towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Konsumenta. Wraz ze zgłoszeniem należy dostarczyć PASO dowód zakupu towaru (np. kopia paragonu, faktury VAT, wydruk z kary płatniczej albo inny dowód). Szczegółowe zapisy dotyczące zwrotów i reklamacji zawarte są w Regulaminie