Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Tak, ale po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym.

Czy mogę dokonywać zakupów w sklepie internetowym PASO bez rejestracji?

Nie ma konieczności rejestrowania konta użytkownika. Możesz złożyć zamówienie korzystając z opcji „Zamów jako gość”. Wówczas nie ma jednak możliwości sprawdzania historii zamówień. Nie będzie też możliwości wzięcia udziału w akcjach promocyjnych dla stałych klientów.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależy od wybranego sposobu dostawy. Zamówienie dostarczane za pomocą firm kurierskich następuje od 1 do 2 dni roboczych. W przypadku Poczty Polskiej czas realizacji wynosi ok. 3 dni roboczych.

Jak mogę mieć pewność, że zamówienie zostało złożone prawidłowo?

Jeżeli zamówienie zostało prawidłowo zarejestrowane w przeciągu kilku minut na skrzynkę mailową przyślemy wiadomość potwierdzeniem. W przypadku nieotrzymania maila prosimy o Kontakt mailowy sklep-online@paso.pllub telefoniczny.

Czy mogę usunąć produkt z koszyka?

Tak, zmian w koszyku można dokonywać do momentu złożenia zamówienia.