Jak zarejestrować konto użytkownika?

Aby się zarejestrować należy kliknąć w napis „Zaloguj się”, a następnie „Rejestracja” i wypełnić wszystkie wymagane pola. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem założenia konta użytkownika.

Zapomniałem hasła. Co mam zrobić?

W takim przypadku wystarczy kliknąć w napis „Nie pamiętam hasła” i podać swój adres e-mail, który został użyty podczas rejestracji. Na podany adres zostanie wysłane link, który przekieruje Cię na stronę, gdzie będzie możliwość podania nowego hasła.

Jak chronione są moje dane?

Dane osobowe są wykorzystywane przez naszą firmę wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta – w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.paso.pl i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych: możliwość sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Tak, ale po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym.

Czy mogę dokonywać zakupów w sklepie internetowym PASO bez rejestracji?

Nie ma konieczności rejestrowania konta użytkownika. Możesz złożyć zamówienie korzystając z opcji „Zamów jako gość”. Wówczas nie ma jednak możliwości sprawdzania historii zamówień. Nie będzie też możliwości wzięcia udziału w akcjach promocyjnych dla stałych klientów.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależy od wybranego sposobu dostawy. Zamówienie dostarczane za pomocą firm kurierskich następuje od 1 do 2 dni roboczych. W przypadku Poczty Polskiej czas realizacji wynosi ok. 3 dni roboczych.

Jak mogę mieć pewność, że zamówienie zostało złożone prawidłowo?

Jeżeli zamówienie zostało prawidłowo zarejestrowane w przeciągu kilku minut na skrzynkę mailową przyślemy wiadomość potwierdzeniem. W przypadku nieotrzymania maila prosimy o Kontakt mailowy sklep-online@paso.pllub telefoniczny.

Czy mogę usunąć produkt z koszyka?

Tak, zmian w koszyku można dokonywać do momentu złożenia zamówienia.

Jakie mogę wybrać sposoby dostawy zamówionego towaru?

Sposoby dostawy

Można dokonać wyboru spośród następujących opcji dostawy towaru:

Sposób dostawy Czas dostawy Całkowity koszt dostawy
wartość zamówienia koszt dostawy
Poczta Polska
Przesyłka ekonomiczna
(Płatność przelewem)
3 dni robocze

powyżej

150 zł

0 zł

149 zł i mniej

13,00 zł
Poczta kurierska
(Płatność przelewem)
24 h
w dni robocze

powyżej  150 zł

0 zł

149 zł

i mniej

14,00 zł
Poczta kurierska
(Płatność przy odbiorze)
24 h
w dni robocze

powyżej

150 zł

0 zł

149 zł

i mniej

19,00 zł
Odbiór osobisty w siedzibie firmy (Płatność przy odbiorze gotówką lub kartą)

 Po uzgodnieniu 

telefonicznym

  Bez limitów 0 zł

Od 150 zł wysyłka jest DARMOWA!

W jaki sposób mogę dokonać zapłaty za zamówienie?

Sposoby zapłaty

Przy składaniu zamówienia można wybrać następujący sposób płatności ceny:

1. Za pobraniem: opłata za przesyłkę uiszczana jest przy odbiorze przesyłki.

2. Przelew: po potwierdzeniu zamówienia PASO poinformuje pocztą elektroniczną, na jaki numer rachunku bankowego należy dokonać płatności.

3. Płatność Online: płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu obsługi płatności PayU. 

Czy mogę dokonać zwrotu towaru?

Zwroty / Reklamacje

Prawo odstąpienia od umowy.

Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu internetowego umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Konsument może odstąpić od umowy informując PASO o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze oświadczenia, które należy przesłać pocztą na adres: PASO POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k, Sierosław, ul. Skrajna 1, 62-080, Tarnowo Podgórne lub dostarczyć osobiście do siedziby PASO. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe.

W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował PASO o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Konsument wyśle towar przed upływem 14- dniowego terminu na adres: PASO POLSKA Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Sp.k, Sierosław, ul. Skrajna 1, 62-080, Tarnowo Podgórne, z dopiskiem „Zwrot”. 

Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 

W przypadku odstąpienia od umowy PASO niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez PASO. 

Zwrot płatności zostanie dokonany przez PASO przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności - w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Reklamacje

Reklamacje należy zgłaszać na piśmie na adres PASO POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Sierosławiu, ul. Skrajna 1, 62-080, Tarnowo Podgórne z dopiskiem „Reklamacja”. Wskazane jest, aby w piśmie reklamacyjnym wskazać imię i nazwisko, adres do korespondencji, datę nabycia towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Konsumenta. Wraz ze zgłoszeniem należy dostarczyć PASO dowód zakupu towaru (np. kopia paragonu, faktury VAT, wydruk z kary płatniczej albo inny dowód).

 Szczegółowe zapisy dotyczące zwrotów i reklamacji zawarte są w Regulaminie 

Co zrobić kiedy otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy artykuł?

Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe i dokładnie sprawdzane przed wysyłką. Jeżeli zdarzy się, że otrzymasz uszkodzony lub nieprawidłowy artykuł niezwłocznie zgłoś to na piśmie na adres PASO POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Sierosławiu, ul. Skrajna 1, 62-080, Tarnowo Podgórne z dopiskiem „Reklamacja”. Wskazane jest, aby w piśmie reklamacyjnym wskazać imię i nazwisko, adres do korespondencji, datę nabycia towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Konsumenta. Wraz ze zgłoszeniem należy dostarczyć PASO dowód zakupu towaru (np. kopia paragonu, faktury VAT, wydruk z kary płatniczej albo inny dowód). Szczegóły reklamacji dokładnie opisane są w Regulaminie sklepu.

Jak złożyć reklamację?

Reklamacje należy zgłaszać na piśmie na adres PASO POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Sierosławiu, ul. Skrajna 1, 62-080, Tarnowo Podgórne z dopiskiem „Reklamacja”. Wskazane jest, aby w piśmie reklamacyjnym wskazać imię i nazwisko, adres do korespondencji, datę nabycia towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Konsumenta. Wraz ze zgłoszeniem należy dostarczyć PASO dowód zakupu towaru (np. kopia paragonu, faktury VAT, wydruk z kary płatniczej albo inny dowód). Szczegółowe zapisy dotyczące zwrotów i reklamacji zawarte są w Regulaminie

Jak zapisać się do subskrycji Newslettera?

Na dole strony znajduje się żółty pasek z napisem NEWSLETTER. Wystarczy dodać swój adres e-mail do naszej bazy i otrzymywać stale informacje o naszych produktach, bieżących promocjach i wydarzeniach. W każdej chwili możesz także zrezygnować z subskrypcji.